REGULAMIN ÅWIADCZENIA USÅUG
1.Postanowienia
ogólne
1.1 Przedmiot Regulaminu
§ 1
Regulamin
okreÅla warunki Åwiadczenia usÅug telekomunikacyjnych przez
Telefonia Alternatywna
Tel-Connect Sp. z o.o. , zwanÄ
dalej
TEL-CONNECT a w szczególnoÅci:
NazwÄ, adres i siedzibÄ Operatora,
Zakres Åwiadczonych UsÅug,
Warunki zawierania przez Operatora Umów z Abonentem,
Sposób Åwiadczenia UsÅug przez Operatora,
Sposób dokonywania rozliczeÅ pomiÄdzy Abonentem a Operatorem,
Zakres obsÅugi serwisowej,
Inne standardowe warunki Umowy,
PostÄpowanie reklamacyjne oraz zakres odpowiedzialnoÅci Operatora wobec Abonenta.
Postanowienia zawarte w Regulaminie stanowiÄ integralnÄ czÄÅÄ wszystkich Umów zawieranych przez
Operatora z Abonentami w takim zakresie, w jakim uregulowane w nim zagadnienia nie zostaÅy
odmiennie rozstrzygniÄte w treÅci postanowieÅ konkretnej Umowy.
Regulamin oraz Cenniki dostÄpne sÄ dla Abonenta w siedzibie Operatora, u reprezentantów
handlowych Operatora oraz na stronie internetowej www.tel-connect.pl
§ 2
PodstawÄ Åwiadczenia usÅug przez TEL-CONNECT jest ZgÅoszenie do UrzÄdu Regulacji Telekomunikacji i Poczty.
§ 3
Regulamin Åwiadczenia usÅug telekomunikacyjnych przez TEL-CONNECT zostaÅ sporzÄ dzony na podstawie Ustawy z dnia 21 lipca 2000 roku Prawo Telekomunikacyjne (Dz.U. nr 73, poz.852 z późn. zm.).
1.2 OkreÅlenia użyte w Regulaminie
§ 4
OkreÅlenia użyte w Regulaminie oznaczajÄ :
Operator â Telefonia Alternatywna TEL-CONNECT Sp. z o.o. z siedzibÄ w WaÅbrzychu przy ulicy Uczniowskiej 21.
Abonent - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadajÄ ca osobowoÅci prawnej utworzona zgodnie z przepisami prawa, z którÄ TEL-CONNECT zawarÅ w formie pisemnej UmowÄ o Åwiadczenie usÅug.
Biuro ObsÅugi Klienta â Komórka organizacyjna TEL-CONNECT.
Biling szczegóÅowy â przesyÅany po zakoÅczeniu okresu rozliczeniowego szczegóÅowy wykaz poÅÄ czeÅ zrealizowanych przez Abonenta.
Cennik - wykaz usÅug telekomunikacyjnych realizowanych przez TEL-CONNECT oraz innych usÅug i ÅwiadczeÅ wraz z zestawieniem rodzaju i wysokoÅci opÅat oraz zasadami ich naliczania wobec Abonentów i Użytkowników.
Faktura - dokument ksiÄgowy wystawiony przez TEL-CONNECT, na podstawie, którego Abonent uiszcza opÅaty za usÅugi telekomunikacyjne.
Numer miÄdzymiastowy - numer telefoniczny poprzedzony numerem (wskaźnikiem) wÅaÅciwej strefy numeracyjnej.
Numer miÄdzynarodowy â numer telefoniczny poprzedzony numerem (wskaźnikiem) wÅaÅciwej strefy miÄdzynarodowej.
Numer komórkowy â numer telefoniczny abonenta operatora komórkowego.
Okres rozliczeniowy - okres, za który dokonywane sÄ rozliczenia zobowiÄ zaÅ Abonenta wobec TEL-CONNECT z tytuÅu Åwiadczenia usÅug telekomunikacyjnych, rozpoczynajÄ cy siÄ i koÅczÄ cy we wskazanych przez TEL-CONNECT na Fakturze dniach miesiÄcy kalendarzowych.
Operator lokalny - operator, do którego sieci telekomunikacyjnej podÅÄ czona jest linia telefoniczna Abonenta.
PoÅÄ czenie miÄdzystrefowe - poÅÄ czenie telefoniczne pomiÄdzy Abonentami znajdujÄ cymi siÄ w różnych Strefach numeracyjnych.
PoÅÄ czenie miÄdzynarodowe - poÅÄ czenie telefoniczne pomiÄdzy Abonentami znajdujÄ cymi siÄ w różnych miÄdzynarodowych strefach numeracyjnych.
PoÅÄ czenie komórkowe â poÅÄ czenie telefoniczne pomiÄdzy Abonentem podÅÄ czonym do operatora lokalnego, a Abonentem operatora komórkowego.
Prefiks - ciÄ g czterech lub piÄciu cyfr, umożliwiajÄ cy dostÄp do sieci TEL-CONNECT, wybierany przed Numerem Krajowym, MiÄdzynarodowym lub Komórkowym, na który kierowane jest poÅÄ czenie.
Preselekcja - sposób dostÄpu do usÅug PoÅÄ czeÅ realizowanych przez TEL-CONNECT, niewymagajÄ cy każdorazowego wyboru prefiksu przed wyborem Numeru, na który kierowane jest poÅÄ czenie. IstniejÄ nastÄpujÄ ce możliwoÅci Preselekcji:
Przekazywanie przez operatora lokalnego do sieci TEL-CONNECT poÅÄ czeÅ Abonenta na podstawie zÅożonego przez niego pisemnego zlecenia. Zlecenia realizacji Preselekcji dokonuje Abonent lub Użytkownik poprzez zÅożenie zlecenia wobec swojego Operatora lokalnego,
Zaprogramowanie urzÄ dzenia koÅcowego ( Abonenckiej Centrali Telefonicznej) Abonenta tak, aby poÅÄ czenia realizowane przez tego Abonenta byÅy kierowane do sieci, TEL-CONNECT,
Instalacja u Abonenta urzÄ dzenia, które kieruje poÅÄ czenia do sieci TEL-CONNECT.
Regulamin
- niniejszy Regulamin Åwiadczenia usÅug telekomunikacyjnych.
Strefa numeracyjna - obszar geograficzny, dla którego
ustalono wskaźnik miÄdzymiastowy w planie numeracji krajowej dla
publicznych sieci telefonicznych.
Åwiadczenie usÅug telekomunikacyjnych - oznacza udostÄpnianie usÅug telekomunikacyjnych.
Umowa - umowa o Åwiadczenie usÅug telekomunikacyjnych, zawarta w formie pisemnej, na podstawie, której TEL-CONNECT Åwiadczy na rzecz Abonenta usÅugi telekomunikacyjne.
Ustawa - Ustawa z dnia 21 lipca 2000 roku Prawo Telekomunikacyjne (Dz.U. nr 73, poz.852 z późn. zm.).
Użytkownik - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadajÄ ca osobowoÅci prawnej utworzona zgodnie z przepisami prawa, korzystajÄ ca z usÅug telekomunikacyjnych Åwiadczonych przez TEL-CONNECT na warunkach okreÅlonych w Regulaminie na innej podstawie niż Umowa zawarta w formie pisemnej.
2
Zakres i warunki Åwiadczenia usÅug
2.1 Zakres
Åwiadczonych usÅug
§ 5
TEL-CONNECT Åwiadczy usÅugi PoÅÄ czeÅ lokalnych, miÄdzystrefowych, komórkowych i miÄdzynarodowych
na bazie sieci i ÅÄ czy telekomunikacyjnych Operatora Lokalnego i innych operatorów telekomunikacyjnych
UsÅugi Åwiadczone sÄ na nastÄpujÄ cych zasadach:
Dla osób bÄdÄ cych abonentami Telekomunikacji Polskiej S.A. lub innych operatorów lokalnych - po podpisaniu Umowy , przy czym Åwiadczenie usÅugi poÅÄ czeÅ odbywa na zasadzie wyboru Prefiksu lub Preselekcji.
Operator Åwiadczy usÅugi telekomunikacyjne na terenie caÅego kraju.
Operator Åwiadczy usÅugi telekomunikacyjne tylko w zakresie, na jaki pozwalajÄ techniczne wÅaÅciwoÅci ÅÄ czy telekomunikacyjnych Operatora Lokalnego dostÄpnego u Abonenta.
2.2 Warunki Åwiadczenia usÅug
§ 6
TEL-CONNECT zapewnia Abonentowi zachowanie tajemnicy telekomunikacyjnej na zasadach okreÅlonych w Ustawie.
§ 7
Åwiadczenie usÅug telekomunikacyjnych na zasadach okreÅlonych w niniejszym Regulaminie odbywa siÄ na podstawie Umowy o Åwiadczenie usÅug telekomunikacyjnych, zawartej z Abonentem w formie pisemnej.
§ 8
RozpoczÄcie Åwiadczenia usÅug na podstawie Umowy nastÄ pi w terminie do 14 dni od daty zawarcia Umowy lub w terminie wskazanym w Umowie.
2.3 Warunki zawarcia Umowy
§ 9
W Umowie zawartej z Abonentem, TEL-CONNECT zobowiÄ zuje siÄ ÅwiadczyÄ usÅugi telekomunikacyjne na zasadzie Preselekcji lub każdorazowego wyboru prefiksu w zakresie i na warunkach okreÅlonych w Regulaminie w Umowie i Cenniku, a Abonent zobowiÄ zuje siÄ do przestrzegania Umowy i Regulaminu, a w szczególnoÅci do uiszczania opÅat za usÅugi Åwiadczone przez TEL-CONNECT.
§ 10
UmowÄ na Åwiadczenie usÅug telekomunikacyjnych zawiera z Abonentem w imieniu TEL-CONNECT osoba upoważniona do reprezentacji TEL-CONNECT, legitymujÄ ca siÄ pisemnym peÅnomocnictwem.
§ 11
Umowa może byÄ zawarta po należytym udokumentowaniu tożsamoÅci Abonenta, bÄdÄ cego osobÄ fizycznÄ lub ustaleniu niezbÄdnych danych dotyczÄ cych innego Abonenta.
W celu zawarcia Umowy Abonent zobowiÄ zany jest przedstawiÄ dokument potwierdzajÄ cy tożsamoÅÄ w przypadku osoby fizycznej lub aktualny odpis z wÅaÅciwego rejestru lub ewidencji oraz aktualne dokumenty stwierdzajÄ ce nadanie numeru identyfikacji podatkowej NIP i numeru REGON w przypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadajÄ cej osobowoÅci prawnej. W przypadku zawierania Umów z osobami fizycznymi bÄdÄ cymi jednoczeÅnie przedsiÄbiorcami, TEL-CONNECT ma prawo Å¼Ä daÄ od takiej osoby - niezależnie od dokumentu potwierdzajÄ cego jego tożsamoÅÄ - także dokumentów wymienionych powyżej, odpowiednich dla formy prawnej dziaÅalnoÅci gospodarczej tej osoby. Powyższe postanowienie ma również odpowiednie zastosowanie do spóÅek prawa cywilnego oraz wspólników tych spóÅek.
Umowa może byÄ zawarta z Abonentem posiadajÄ cym tytuÅ prawny do lokalu lub nieruchomoÅci, w których jest zainstalowane urzÄ dzenie telekomunikacyjne. Abonent zobowiÄ zany jest do zÅożenia przy zawieraniu Umowy oÅwiadczenia o posiadaniu przez niego uprawnienia do korzystania z linii telefonicznych, przy użyciu, których zamierza korzystaÄ z usÅug PoÅÄ czeÅ oraz wskazaÄ numery tych linii. Abonent zobowiÄ zuje siÄ do zapÅaty należnoÅci z tytuÅu usÅug Åwiadczonych przez TEL-CONNECT, a zrealizowanych przy wykorzystaniu linii telefonicznych wskazanych przez Abonenta.
TEL-CONNECT zastrzega sobie prawo - zgodnie z obowiÄ zujÄ cymi przepisami i ich zakresem - do kopiowania dokumentów przedstawianych przez Abonentów przy zawarciu Umowy lub w trakcie jej wykonywania.
§ 12
TEL-CONNECT zastrzega sobie prawo odmowy zawarcia Umowy o Åwiadczenie usÅug telekomunikacyjnych na zasadzie Preselekcji lub wyboru prefiksu w przypadku braku możliwoÅci technicznych Åwiadczenia tych usÅug.
§ 13
Umowa z Abonentem może byÄ zawarta na czas nieokreÅlony lub okreÅlony, nie krótszy niż jeden miesiÄ c kalendarzowy.
2.4 Zmiana Umowy
§ 14
Abonent zobowiÄ zany jest niezwÅocznie poinformowaÄ TEL-CONNECT na piÅmie, listem poleconym o wszelkich zmianach, dotyczÄ cych zamieszczonych w Umowie danych Abonenta. Wymóg powyższy dotyczy także innych danych dotyczÄ cych Abonenta, które nie zostaÅy wprawdzie zawarte w Umowie, jednakże zostaÅy przekazane TEL-CONNECT przez Abonenta przy zawieraniu Umowy. Abonent zobowiÄ zany jest w szczególnoÅci do niezwÅocznego poinformowania TEL-CONNECT (DziaÅ ObsÅugi Klienta) o zmianie numeru linii telefonicznej u wÅaÅciwego dla tego Abonenta Operatora lokalnego, z której korzysta ten Abonent, a także o zmianie miejsca, w którym Abonent zamieszkuje lub gdzie prowadzone jest przedsiÄbiorstwo Abonenta. ObowiÄ zek ten ma zastosowanie także w przypadku, gdy zmiana adresu lub nazwy Abonenta nie powoduje zmiany numeru linii telefonicznej u wÅaÅciwego dla tego Abonenta operatora lokalnego.
§ 15
Zmiana zakresu usÅug telekomunikacyjnych Åwiadczonych na podstawie Umowy może zostaÄ dokonana na podstawie pisemnego wniosku przesÅanego do DziaÅu ObsÅugi Klienta listem poleconym lub za pomocÄ konta pocztowego Abonenta utworzonego przez TEL-CONNECT.
§ 16
Operator może dokonaÄ cesji caÅoÅci umowy lub niektórych jej czÄÅci na podmioty trzecie, na co Abonent wyraża niniejszym zgodÄ. O dokonywanej cesji Abonent zostanie powiadomiony na piÅmie.
2.5 RozwiÄ zanie Umowy
§ 17
Abonent, poprzez pisemne oÅwiadczenie (pod rygorem nieważnoÅci) może rozwiÄ zaÄ UmowÄ z zachowaniem miesiÄcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na ostatni dzieÅ miesiÄ ca kalendarzowego, w którym upÅynie powyższy okres wypowiedzenia.
§ 18
Umowa z Abonentem może zostaÄ rozwiÄ zana przez TEL-CONNECT w trybie natychmiastowym w nastÄpujÄ cych przypadkach:
Naruszenia przez Abonenta warunków niniejszego Regulaminu.
Nie uiszczenia zalegÅych opÅat przez Abonenta, po uprzednim bezskutecznym wezwaniu Abonenta do zapÅaty należnoÅci w ciÄ gu 15 dni.
UpadÅoÅci Abonenta.
§ 19
PrzystÄ
pienie
do Åwiadczenia usÅug telekomunikacyjnych Abonentowi, z którym
rozwiÄ
zano UmowÄ w trybie § 18, wymaga ponownego zawarcia Umowy,
po uprzednim uiszczeniu przez Abonenta należnych
TEL-CONNECT
opÅat wraz z ustawowymi odsetkami za opóźnienie w zapÅacie.
2.6 WygaÅniÄcie Umowy
§ 20
Umowa wygasa wskutek:
UpÅywu czasu, na który zostaÅa zawarta,
Åmierci Abonenta,
Likwidacji Abonenta bÄdÄ cego jednostkÄ organizacyjnÄ lub osobÄ prawnÄ ,
Zaprzestanie Åwiadczenia UsÅug zostaÅo nakazane wyrokiem sÄ du bÄ dź decyzjÄ upoważnionych wÅadz
WygaÅniÄcia uprawnieÅ TEL-CONNECT do Åwiadczenia usÅug telekomunikacyjnych w zakresie, w jakim wygaÅnie dane uprawnienie TEL-CONNECT.
PÅatnoÅci
§ 21
Cennik
WysokoÅÄ opÅat pobieranych przez Operatora za Åwiadczone UsÅugi okreÅlona jest w Cenniku obowiÄ zujÄ cym w chwili wykonywania UsÅugi.
Operator zastrzega sobie prawo zmiany cen za UsÅugÄ w każdym czasie. W przypadku podwyższania ceny Operator powiadomi Abonenta o terminie jej wprowadzenia na piÅmie, z wyprzedzeniem, co najmniej jednego Okresu Rozliczeniowego. W przypadku braku akceptacji podwyższenia cen Abonentowi przysÅuguje prawo wypowiedzenia Umowy.
Abonent w terminie 14 dni od daty otrzymania powiadomienia, o którym mowa w ust. b, może dorÄczyÄ Operatorowi pisemne oÅwiadczenie o wypowiedzeniu Umowy z powodu braku akceptacji podwyższenia cen. Brak pisemnego oÅwiadczenia Abonenta w powyższym terminie oznacza akceptacjÄ podwyższenia cen.
§ 22
Rachunek
Rachunek wystawiany jest za dany Okres Rozliczeniowy i zawiera informacjÄ o wysokoÅci opÅat za zrealizowane UsÅugi Åwiadczone przez Operatora w danym Okresie Rozliczeniowym lub we wczeÅniejszych Okresach Rozliczeniowych, o ile nie zostaÅy one umieszczone na poprzednich Rachunkach.
Operator zastrzega sobie prawo wystawiania Rachunku rzadziej niż wynika to z zasad okreÅlonych w ust. a, w przypadku, gdy kwota należna z tytuÅu Åwiadczenia UsÅug jest mniejsza niż 25 zÅ netto. Operator jest uprawniony ponadto do wystawienia Rachunku za krótszy okres niż Okres Rozliczeniowy.
Rachunek może byÄ wystawiony ÅÄ cznie za UsÅugi Åwiadczone Abonentowi z tytuÅu kilku Umów zawartych z Operatorem.
Rachunek może obejmowaÄ w szczególnoÅci:
jednorazowÄ opÅatÄ instalacyjnÄ (aktywacyjnÄ );
pobieranÄ z góry opÅatÄ abonamentowÄ , za kolejny Okres Rozliczeniowy. OpÅata abonamentowa za pierwszy okres korzystania z UsÅugi lub usÅugi dodatkowej rozliczana jest proporcjonalnie do czasu ich Åwiadczenia;
opÅaty za poÅÄ czenia telefoniczne bez wzglÄdu na użytkownika, który z nich korzystaÅ;
inne opÅaty przewidziane w Regulaminie, Cenniku, Warunkach promocji lub Umowie
e. Rachunek wysyÅany jest na adres korespondencyjny wskazany przez Abonenta
§ 23
PÅatnoÅci
Abonent zobowiÄ zany jest do zapÅaty należnoÅci okreÅlonych w Rachunku na rachunek bankowy Operatora w terminie 14 dni od daty wystawienia Rachunku, chyba że na Rachunku lub w Umowie wskazano inny termin.
Za dzieÅ zapÅaty uważa siÄ dzieÅ uznania rachunku bankowego Operatora okreÅlonego w opÅacanym Rachunku.
W przypadku, gdy Abonent opóźnia siÄ z zapÅatÄ należnoÅci, Operator jest uprawniony do naliczania odsetek ustawowych wskazywanych w nocie odsetkowej.
Tel-Connect zastrzega sobie prawo do zaliczenia wpÅat dokonywanych przez Użytkownika lub Abonenta na poczet jego najstarszych zobowiÄ zaÅ.
O fakcie nieotrzymania Rachunku w terminie, w którym byÅ zwykle Abonentowi dorÄczany, Abonent powinien niezwÅocznie powiadomiÄ Operatora.
2.8 Reklamacje
§ 24
Przedmiotem reklamacji może byÄ w szczególnoÅci:
Niewykonanie usÅug Åwiadczonych przez TEL-CONNECT
Nienależyte wykonanie usÅug Åwiadczonych przez TEL-CONNECT.
WysokoÅÄ naliczonych opÅat za usÅugi Åwiadczone przez TEL-CONNECT.
Niedotrzymanie, z winy TEL-CONNECT, terminu zawarcia Umowy lub przystÄ pienia do Åwiadczenia UsÅug.
§ 25
ReklamacjÄ można wnosiÄ w terminie 12 miesiÄcy, liczÄ c od dnia nastÄpnego po zaistnieniu zdarzenia stanowiÄ cego przedmiot reklamacji lub otrzymania Faktury stanowiÄ cej podstawÄ reklamacji.
§ 26
Reklamacja może byÄ wniesiona pisemnie, telefonicznie, za poÅrednictwem poczty elektronicznej lub ustnie do protokoÅu.
§ 27
Reklamacja powinna zawieraÄ nastÄpujÄ ce informacje:
ImiÄ i nazwisko (nazwÄ) i adres Abonenta zgÅaszajÄ cego reklamacjÄ.
Przedmiot reklamacji z uzasadnieniem przyczyn jej wniesienia.
Numer umowy.
Reklamacja
powinna byÄ przesÅana lub zgÅoszona do DziaÅu ObsÅugi Klienta
pod adresem:
TEL-CONNECT ul. Uczniowska 21, 58-306 WaÅbrzych,
tel. Fax 074 840 83 22 lub pod adres email:
tel-connect@tel-connect.pl
§ 28
PrzyjÄcie
reklamacji TEL-CONNECT (lub podmiot przyjmujÄ
cy reklamacjÄ na
zlecenie
TEL-CONNECT) potwierdza pisemnie.
§ 29
Reklamacja powinna byÄ rozpatrzona nie później niż w ciÄ gu 14 dni od daty jej wniesienia. O przedÅużeniu okresu rozpatrywania reklamacji TEL-CONNECT lub podmiot rozpatrujÄ cy reklamacjÄ na zlecenie TEL-CONNECT powiadomi reklamujÄ cego w formie pisemnej, podajÄ c przyczynÄ opóźnienia oraz przewidywany termin jej rozpatrzenia, który nie może byÄ dÅuższy niż 30 dni od dnia wniesienia reklamacji. TEL-CONNECT udziela pisemnej odpowiedzi na zÅożonÄ reklamacjÄ.
§ 30
Po wyczerpaniu drogi reklamacyjnej Abonent ma prawo w trybie odwoÅawczym zÅożyÄ wniosek do Prezesa UrzÄdu Komunikacji Elektronicznej o mediacje w sporze z Operatorem lub poddaÄ go pod roszczygniÄcie sÄ du polubownego.
§ 31
Wniesienie reklamacji nie wstrzymuje obowiÄ zku zapÅaty należnoÅci wynikajÄ cej z Faktury, której dotyczy reklamacja.
3 OdpowiedzialnoÅÄ
§ 32
TEL-CONNECT odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usÅug telekomunikacyjnych w zakresie okreÅlonym w Ustawie, chyba, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie nastÄ piÅo wskutek siÅy wyższej lub z przyczyn leÅ¼Ä cych po stronie Abonenta lub Operatorów lokalnych, których sieci wykorzystane byÅy do realizacji poÅÄ czenia.
3.1 Zakres odpowiedzialnoÅci
§ 33
Operator ponosi odpowiedzialnoÅÄ z tytuÅu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy wyÅÄ cznie w zakresie okreÅlonym w Regulaminie, o ile nie przewidziano inaczej w Umowie oraz Ustawie.
Operator nie bÄdzie ponosiÄ odpowiedzialnoÅci za niewykonanie lub nienależyte wykonanie postanowieÅ Umowy w przypadku niespeÅnienia przez Abonenta zobowiÄ zania wynikajÄ cego z Regulaminu, Cennika lub Umowy
UrzÄ dzenia koÅcowe wÅÄ czone do sieci telekomunikacyjnej muszÄ posiadaÄ dokumenty lub znaki potwierdzajÄ ce zgodnoÅÄ z wymaganiami dla urzÄ dzeÅ, o których mowa w Prawie Telekomunikacyjnym (w szcz. Åwiadecwo homologacji). Operator nie ponosi odpowiedzialnoÅci za niedostosowanie lub wady urzÄ dzeÅ zainstalowanych przez Abonenta, oraz nie dokonuje ich naprawy, regulacji lub adaptacji.
Uszkodzenia sieci telekomunikacyjnej oraz urzÄ dzeÅ koÅcowych bÄdÄ cych wÅasnoÅciÄ Tel-Connect, powstaÅe z winy Abonenta bÄdÄ usuwane na koszt Abonenta.
Tel-Connect nie ponosi odpowiedzialnoÅci za nieprawidÅowe dziaÅenie sieci innych Operatorów.
W przypadku Awarii trwajÄ cej dÅużej niż 24 godziny, Abonent może Å¼Ä daÄ zapÅaty kary umownej w wysokoÅci 1/30 miesiÄcznej opÅaty abonamentowej za każde rozpoczÄte kolejne 24 godziny Awarii.
Do okresu, za który Abonentowi przysÅuguje kara umowna nie wlicza siÄ czasu, w którym usuniÄcie Awarii nie byÅo możliwe z przyczyn leÅ¼Ä cych po stronie Abonenta.
Abonent zobowiÄ zany jest umożliwiÄ upoważnionym Przedstawicielom Operatora dostÄp do UrzÄ dzenia Abonenckiego znajdujÄ cego siÄ w Lokalu w celu przeglÄ du, pomiarów oraz usuniÄcia Awarii.
WypÅata kary umownej nastÄpuje na podstawie reklamacji zÅożonej przez Abonenta w trybie okreÅlonym w Rozdziale 2.8 Regulaminu.
4 Postanowienia koÅcowe
§ 34
TEL-CONNECT poinformuje Abonentów, przy zastosowaniu wÅaÅciwych Årodków przekazu, o wszelkich zmianach Regulaminu.
§ 35
W przypadku wprowadzenia do Regulaminu zmian, Abonent ma prawo rozwiÄ zaÄ UmowÄ z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiÄ ca kalendarzowego, w którym upÅynie powyższy 30-dniowy termin. RozwiÄ zanie Umowy w powyższym trybie dokonuje siÄ poprzez pisemne oÅwiadczenie Abonenta (pod rygorem nieważnoÅci) przesÅane listem poleconym na adres TEL-CONNECT wskazany w Umowie.
§ 36
W przypadku nieskorzystania przez Abonenta, w terminie okreÅlonym powyżej, z prawa do wypowiedzenia Umowy, uważa siÄ, iż Abonent akceptuje wprowadzone w Regulaminie zmiany.
§ 37
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie majÄ w szczególnoÅci przepisy kodeksu cywilnego, Ustawy oraz RozporzÄ dzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 wrzeÅnia 2001 r. w sprawie reklamacji usÅug telekomunikacyjnych (Dz.U. 2001 nr 115 poz. 1230) z późniejszymi zmianami.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2011.