Oferta:

Posiadamy doświadczenie oraz nowoczesną technologię. Oba te elementy składają się na kompetencję usługową, pozwalającą na dostarczanie najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych. Wiele uwagi poświęcamy także dostosowaniu rozwiązań do indywidualnych potrzeb naszych Klientów. Staramy się, aby odpowiadały one sytuacji, aktualnym działaniom i planom na przyszłość konkretnej firmy czy instytucji.

Tel-Connect oferuje szeroką ofertę rozwiązań dla biznesu obejmującą usługi głosowe, dostęp do sieci Internet, zaawansowane systemy przesyłania danych oraz w pełni zdalnie zarządzane rozwiązania sprzętowo-telekomunikacyjne.

Połączenia telefoniczne poprzez Prefix.

Prefix to rozwiązanie skierowane do firm, które chcą obniżyć koszty rachunków telefonicznych bez konieczności rozwiązywania umowy z dotychczasowym operatorem (zmiany numeracji), dzięki atrakcyjnym stawkom za połączenia i sekundowemu czasowi rozliczania rozmów. W ramach planów taryfowych Tel-Connect oferujemy oszczędności telekomunikacyjne, które umożliwiają obniżenie kosztów połączeń  lokalnych, międzymiastowych, międzynarodowych i z sieciami telefonii komórkowej.

Telefonia stacjonarna realizowana poprzez łącze bezpośrednie. 

Pakiet usług łącza bezpośredniego stworzyliśmy dla Klientów generujących duży ruch telefoniczny. Ofertę kierujemy do Klientów korporacyjnych, właścicieli budynków i zarządców powierzchni biurowej. Usługę tę realizujemy poprzez bezpośrednie podłączenie Klienta do sieci Tel-Connect przy użyciu dedykowanego łącza cyfrowego. Dzięki takiemu rozwiązaniu wszystkie połączenia zarówno wychodzące, jak i przychodzące obsługiwane są przez Tel-Connect.

Abonament Tel-Connect WRL.

Przełomowe rozwiązanie w funkcjonowaniu rynku telekomunikacyjnego w Polsce (WLR), umożliwia klientom wybór dostawcy usług telefonicznych (dla połączeń wraz z abonamentem) bez konieczności zmiany numeru telefonicznego. Usługa abonamentu i połączeń telefonicznych w sieci Tel-Connect  umożliwia obniżenie kosztów rachunków telefonicznych. Ofertę tę kierujemy do abonentów TP S.A., którzy posiadają linie analogowe lub ISDN. Usługi telefoniczne świadczymy również w ramach własnej infrastruktury. Stosujemy konkurencyjne ceny połączeń i opłaty za abonament, tak, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych Klientów.

Dostęp do Internetu BSA.

W oparciu o sieć szkieletową TP SA oferujemy profesjonalną usługę dostępu do Internetu dla Klientów instytucjonalnych.

Operatorski dostęp do Internetu.

Tel-Connect świadczy usługi transmisji danych z gwarantowanym operatorskim dostępem do Internetu. Usługa jest realizowana w technologii IP / Ethernet / Fast Ethernet / Gigabit Ethernet w dowolnej opcji dostępu do Internetu.

Dzierżawa łączy.

Usługa polega na zestawieniu łącza w określonej relacji o przepustowości od 2Mbit/s. Skierowana jest do firm, które oczekują wysokiej jakości transmisji danych pomiędzy dwoma wskazanymi lokalizacjami. Oferta obejmuje pełny pakiet usług, począwszy od instalacji urządzeń po całodobowy monitoring techniczny. Rozwiązania techniczne dobieramy w zależności od wymagań i potrzeb Klientów.

Usługi dodane e-Billing.

Usługa umożliwia bieżący dostęp do billingu telefonicznego firmy. Tym sposobem, weryfikuje i kształtuje koszty rozmów telefonicznych. Dostęp do informacji o połączeniach realizowanych w Państwa firmie, odbywa się za pomocą Internetu.

Sprzedaż i konfiguracja sprzętu telekomunikacyjnego.

Telefonia Alternatywna Tel-Connect zapewnia kompleksową obsługę i profesjonalne doradztwo w wyborze usług i produktów. Firma gwarantuje pełen serwis przed i po transakcji oraz zachowanie najwyższych standardów jakości obsługi Klienta.

Call i Contact center.

Pełen zakres usług call center wspomagających pracę firmy - wysokiej jakości usługi marketingu bezpośredniego.

Audyt Telekomunikacyjny.

Narzędzie mające na celu zdobycie niezbędnej wiedzy o poprawności i rentowności obszaru telekomunikacyjnego w firmie oraz dostarczające niezbędnych wniosków mających na celu optymalizację całego systemu, który doprowadzi do efektywniejszego wykorzystywania technologii telekomunikacyjnych w firmie. Podczas audytu telekomunikacyjnego przeprowadzamy analizy całej infrastruktury, a nie tylko ponoszonych kosztów połączeń telefonicznych. Analizujemy następujące aspekty:
  • techniczny (sprzęt, łącza),
  • informatyczny (oprogramowanie, aplikacje),
  • prawny (umowy),
  • formalny i organizacyjny (procedury, ludzie).

Celem audytu telekomunikacyjnego jest wykazanie, podejmowanie i realizacja przedsięwzięć umożliwiających zmniejszenie kosztów ponoszonych na utrzymanie i korzystanie z rozwiązań telekomunikacyjnych oraz zalecenie konkretnych prac umożliwiających optymalizację ponoszonych kosztów wraz z określeniem ich opłacalności (np. okres zwrotu koniecznych do poniesienia nakładów), z zastrzeżeniem, że jakość dotychczas stosowanych rozwiązań nie może ulec pogorszeniu.

Oprócz działalności komercyjnej Tel-Connect współpracuje z międzynarodowym stowarzyszeniem audytorów systemów teleinformatycznych ISACA (Information Systems Audit And Control Association) oraz ze stowarzyszeniem użytkowników zaawansowanych systemów informatycznych  itSMF (IT Service Management Forum).

Oferowane przez nas usługi są usługami charakteryzującymi się wysoką jakością i stabilnością, między innymi dzięki naszej bliskiej współpracy z innymi operatorami telekomunikacyjnymi.

Nasza merytoryczna wiedza i doświadczenie, umożliwia nam realizację kompleksowych rozwiązań dla naszych Klientów, jest to szczególnie istotne dla tych, których lokalizacje umieszczone są poza największymi aglomeracjami miejskimi – ma to związek z relatywnie bardzo krótkim czasem analizy wykonalności największych nawet projektów.

Dzięki najnowszym technologiom i współpracy z najlepszymi kooperantami tworzymy nowe możliwości. Przejrzyste zasady i wymierne korzyści dla każdego Klienta.

Telefonia Alternatywna Tel-Connect oferuje nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne z obszaru: telefonii, internetu, centrum danych, rozwiązań specjalnych i usług dodanych, stworzone z myślą o nowoczesnym biznesie. Nasze usługi to doskonała propozycja zarówno dla małych, średnich jak i dużych firm, przedsiębiorstw z jednym lub wieloma oddziałami.

Porównaj nasze usługi do usług innych operatorów - kalkulator taryfowy.

Wymienione usługi świadczymy zgodnie z Regulaminem.

Telefonia Alternatywna Tel Connect
Tel. 0 (48) 74 661 58 35 Fax: 0 (48) 74 662 24 14 Konsultant: 0 508 05 90 90, 0 508 05 90 91
Copyright @ tel-connect.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone
Realizacja: corsario.pl     hosting: lepiej.pl